teisipäev, 19. märts 2019

Viimane nädal - Getrin

Viimane nädal Tenerifel

See nädal tõõtasin ma koos Hollandist toakaaslastega meelelahutuses ja tutvusin uute ja huvitavate mängudega.

Esmaspäeva hommik meelelahutuses algas Aqua Zumbaga, kus hotelli külastajad olid vees ja tantsisid instruktorite, hollandlaste, järgi. Selle kava kokku panek oli nende viimane ülesanne, mis nad pidid läbi viima enne praktika lõppu.
Kui see sai läbi kutsusime me inimesi mängima Sjoelbak'i, mis on pärit Hollandist. Selle mängu jaoks on olemas mängulaud nelja vaoga kuhu vahele sa pead teisest laua otsast proovima litreid libistada. Võidab see, kes kogub mängu lõpuks kõige rohkem punkte. 
Õhtul on esimese tegevusena alati Mini Disco, kus me kutsume väikseid lapsi lava ette platsile meiega koos erinevaid tantse tantsima, osad lapsed oskasid ka kohe kaasa tantsida, sest nad on oma vanematega juba mõnda aega siin hotellis olnud ja iga õhtu tantsimas käinud. Enne Mini Discot õpetasid Hollandlased mulle, kuidas õhupallidest lastele mänguasju valmistada.
Peale Mini Discot algas "Eagle Show", kus naine ja mees näitasid publikule oma uhkeid linde ja lennutasid neid Piano Bar'is ringi. Õhtu lõpus laulis Miguel, meelelahutuse juhataja, erinevaid laule, mille saatel said külastajad tantsima tulla.



















Teisipäev oli jahe päev seega ei olnud palju neid inimesi, kes oleks tahtnud tulla meiega mänge mängima. Ma ei leidnud esimeseks päevaks mütsi ja ma kardan, et ma sain päikese piste, sest mul on juba kaks päeva pea valutanud.
Hommikul toimus moe show, kus kaks naist demonstreerisid kenasid suveriideid, mida saab hotelli esimesel korrusel olevast poest osta. 
Peale seda mängisime me kokteili mängu, kus teisel pool õhuhoki lauda on topsid punktidega ja veega, kuhu sa pead ping pong'i palli sisse põrgatama. Kuna ilm oli jahe siis mängisime me seda hollandlastega kolmekesi, et ma saaks sellegipoolest kõiki mänge enne nädala lõppu läbi proovida ja selgeks õppida.
Piisavalt inimesi ei tahtnud tuule tõttu vees pallimänge mängida, et meeskondi tekitada,  seega me lasime kahel poisil omavahel ilma reegliteta mängida.
Õhtul töötasin ma meelelahutuse asemel restoranis, sest Agnes oli haigeks jäänud ja talle oli asendust vaja.

Esmaspäeva mängukava
Reede mängukava




















Kolmapäeval olin ma koos Migueliga, kes on meelelahutuse juhendaja. Esimeseks mänguks oli Petanca/Frensh balls, kus mängisid kaks meeskonda ja ka mina sain osa võtta, et võrdselt inimesi oleks. Mängu alguses viskab üks meeskondadest platsi peale oranzi pallikese, millele mõlemad võistkonnad peavad oma grupi kuulidega (kas üks või kaks triipu kuuli peal) võimalikult lähedale saama. Mängu võidab see, kes kiiremini piisavalt punkte kogub. Väga tore mäng.
Sulgpalli asemel mängisime me piljardit, sest selle vastu tundsid inimesed rohkem huvi. Igal mängijal on mängu alguses 6 elu, kui sa lööd kuuli sisse teenid sa punkti, kui aga lööd kuulist mööda või ei saa kuuli sisse, kaotad elu. Peale piljardit läksime me õues olevasse ruumi, kus me hoiame mänge ja muud vajalikku, kus Miguel tegeles järgmise päeva mängude nimekirjaga ja arutasime, et mida õhtul teha.
Õhtul tegime me lühikese Mini Disco, sest lapsi oli ainult kaks ja seejärel riietusime Mickey ja Minnie Mouse'iks, sest Miguel oli lõuna ajal pakkunud, et ma peaks kostüümi mahtuma ja lastel oleks kindlasti tore. Minu Minnie pea ei lasknud mul mu silmaaukudest korralikult välja vaadata niiet ülejäänud ajaks oli Miguel mu silmad ja juhendaja. Kostüümid seljas, läksime tagauksest Piano Bar'i ja käisime seal ringi, palju oli lapsi, kes jooksid meid kohe kallistama ja tahtsid pilti teha, veelgi rohkem oli täiskasvanuid, kes kindlasti koos meiega pilti tahtsid saada. Käisime ka korraks restoranist läbi, kus külalistele lehvitasime ja siis ruttu riideid läksime vahetama, et karaokega alustada.




















Neljapäeval oli meil väljasõit mööda Tenerifet ja minu esimene kord näha Põhja Tenerifet, mida kõiks teised juba varem jõudsid külastada. See väljasõit oli täielikult minemist väärt, seal oli nii palju näha ja giidi käest kuulda. Vaated olid imelised ja teed, mida mööda liikusime olid ka väga põnevad, arvestades kui kiirelt meie buss liikus ja kui kitsad olid teed. Mascas sain esimest korda tunda vihma ja see oli millegi pärast nii rõõmu tekitav nagu poleks varem vihma näinud.
Lõuna ajal käisime ühes restoranis söömas, kus kõrval toimud ka degusteerimine. Võtsime prooviks Canarian suppi, mis kui kohale jõudis, pakkus meile nalja, sest see meenutas maitselt ja lõhnalt väga kodust hernesuppi. Kui söödud läksime kõrval ruumi, kus saime proovida banaani veini, mida ostsime ka koju kaasa.

Teide rahvuspark

Meie lõunasöögi restoran

800 - 1000 aasta vanune draakonipuu ja meie

Masca
Uduvihma nautimas

Reedel oli ilus ilm ja esimene mäng oli Petanca, mida tulid väga paljud inimesed mängima. Seejärel mängisime Sjoelbak'i, kus oli ka palju rahvast. Ping pongi ja piljardit mängisid seejärel samad hotelli külastajad, kes olid pärit Šotimaalt ja olid Tenerifele tulnud ühe mehe juubelit tähistama. Reedene päev läks meelelahutuse koha pealt kindlasti korda, sest paljud inimesed võtsid tänu päikselisele ilmale mängudest osa ja hommikune vahetus sai otsast otsani tööga täidetud.
Õhtul oli tööl neli inimest seega ei olnud kellelgi eriti midagi teha, sest kaks inimest tegid juba vajaliku töö ära. Alguses tegime Mini Discot lastega ja peale seda algas "Jukebox", mis tähendas seda, et külastajad said paberi, kuhu peale nad kirjutasid oma soovi loo ja meie lasime seda arvutist. Kes tahtis sai nende saatel tantsida, kes laulda.

Laupäeva hommik oli mul vaba, seega ma käisin kõrval hotellis päikest võtmas kuni ilm läks liiga tuuliseks ja suundusin tuppa kohvreid pakkima. Õhtul pidin ma restorani tööle minema, sest restorani ülemus Jose ütles, et laupäeva õhtu tuleb kiire ja neil on abi vaja. Kui ma kohale jõudsin ütles Juan ja Dulce, et neil on sel õhtul alla 100 inimese tulemas seega, mulle pole tööd anda. Olin tund aega pisemate ülesannetega abis ja seejärel lubati mul tuppa tagasi minna ja edasi pakkida, sest nad saavad ise hakkama. Enne aga kui ma üles läksin jätsin ma Rolandoga hüvasti, kes on restoranid nõudepesija. Minu tulemisest saadik on ta minuga nii tore olnud ja alati kui ma tööle tulen või talle nõusid viisin siis ta laulis mulle või küsis kuidas mu päev on möödunud. Ta on kindlasti üks neist mitmest mitmest inimesest, keda ma sellelt reisilt igatsema jään.

Rolandoga

Pühapäeva hommikul toimusid veel viimased pakketööd enne kui buss meile Albatrosi ette järele pidi tulema. Buss lasime me muusikat ja rääkisime kui vähe või kui palju keegi koju tagasi tahab minna.
Stockholmi jõudes tuli hõmad kokkupoole tõmmata ja lendu oodates nägin üle pika aja lumesadu.
Eestisse jõudsime 23:00 ajal õhtul ja jäime oma shuttle bussi ootama. Bussijuhiga kohtusime kuskil 40 minutit hiljem aga Tallinnast liikuma saime ligi 2 tundi hiljem, sest soomlaste lend hilines. Tartusse jõudsime me kuskil pool 4 öösel.

Super seltskond!

Jään Tenerifet ja seal kohatud toredaid inimesi kohutavalt igatsema ja ma olen rõõmus, et ma sattusin sinna nii vahvate inimestega, kellega sain seal tundma õppida ja keda saan edaspidi ka kooli peal kohata ja kontakti hoida.

Getrin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar