teisipäev, 19. märts 2019

Kolmas nädal - Getrin

Kolmas nädal Tenerifel

Kolmandal nädalal olin ma neli päeva tööl ja lendasin seejärel neljaks päevaks Eestisse.

Esmaspäeval sain lisaks restoranis töötamisele olla ka õues Pool Bar'is, kus põhiliselt tuli külastajatele teha jooke, tegeleda kassaga, vajadusel voltida kahvleid ja nuge salvrätikutesse ja lõuna ajal kontrolllida, et kõiki toite oleks piisavalt alles, et külastajad saaksid neid endale võtta. 
Vahetasin Agnesega töötunnid ära, et ma saaksin õhtul Šotlastega õhtusöögile minna, sest algselt pidin ma ise õhtuses vahetuses olema. Õhtusöök nendega oli imetore ja me rääkisime kokku üle kahe tunni. Mingi hetk ühines meiega ka hotellis tõõtav IT mees, kellega ma ka reisi jooksul heaks sõbraks sain ja kellega tihti mööda minnes juttu ajasin.
Esmaspäeval ostsin ka lennupiletid Eestisse ära, et ülemusele täpne info edasi anda.
Õhtul ühines meie korteriga uus tüdruk Soomest, kes hakkas hotellis tööle administraatorina.

Õhtusöök šotlaste ja IT mehega

Šotlased, restorani vanemtöötaja Rafi ja Agnes


Teisipäev oli mul vaba seega ma läksin hommikul kõrval hotelli, Albatros, et John koos oma naise ja tema sõbrannaga tagasi Šotimaale saata. Nendega taksot oodates tutvusin ühe toreda noormehega, kes oli ka neid saatma tulnud ja ütles, et ta töötab Golf Plaza hotellis administraatorina. Edasipidi me alati tervitasime ja suhtlesime üksteisega kui töö ajal või vahel kokku sattusime.
Peale šotlaste ära saatmist läksin ma Las Chafirasesse, et endale Eestisse minekuks käsipagasi kohver osta.

Tuuline nädal Tenerifel


Kolmapäev ja neljapäev olid sarnased tööpäevad, kus ma hommikul töötasin restoranis. Koristasin seal laudu, poleerisin ja viisin nõusid pessu, panin toitudele silte, korrastasin terrassi ja pesin tuhatoose ja soola-pipra topse. Lõuna ajal aga läksin õue Pool Bar'i, kus ma oma vahetuse lõpuni olin kellelgi abis.
Pool Bar'is töötamine oli väga lõbus ja palju vabam kui restoranis, sest baaris oli rohkem võimalust inimestega suhelda, isegi kiirel ajal. Aegamisi hakkas mulle ka keerulisemate jookide tegemine ja kassa kasutamine selgeks saama, mis tegi teiste töötajate aitamise palju lihtsamaks.

Kohv kondenspiima ja piimavahuga


Reede hommikul viisid Samuel ja Raigo mind rendiautoga lennujaama, et ma ei peaks endale taksot hakkama tellima. Ees oli pikk päev, sest pidin lendama kõigepealt Helsinkisse, sealt rongiga sadamasse, sealt laevaga Tallinnasse ja siis bussiga Tartusse. 

Otsapidi Soomes, nii külm..
Kihte kohe mitu korda rohkem kui Tenerifel





















Nädalavahetus Eestis oli väga tihe ja väsitav aga olin tänulik, et mulle võimaldati sinna minek.

Getrin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar