esmaspäev, 18. märts 2019

Teine nädal - Getrin

Teine nädal Tenerifel

Teine nädal oli väga kiire ja juhtus palju.

Esmaspäeval oli mul tavaline tööpäev restoranis, kus koristasin laudu, poleerisin nõusid ja tõin nõusid juurde. Õhtul sain aga lisaks restoranis olemisele proovida ka baaris töötamist, sest sealsel töötajal oli rahvarohkuse tõttu abi vaja. Tegelesin jookide valmistamisega ja Maria tegeles kassaga.

Lennukid maanduvad üle meie hotelli


Teisipäev ja kolmapäev olid mul vabad seega kasutasin seda aega, et käia Playa de las Americas. Seal oli linna vahel palju puid ja lilli, mis andis rohelust ja värvi juurde. Õhtuti istusin teiste eestlaste rõdu peal, rääkisime tööl toimuvast ja veetsime üksteise seltsis aega.
Kolmapäeva hommikul kutsus meie ülemus meid graafikust rääkima, et me saaksime endale ise vaba päeva valida ja me otsustasime järgmise nädalavahetuse kasuks, et saaksime koos teiste eestlastega Põhja Tenerifet minna avastama. Õhtul läksime lähedal asuvasse Aberdeen'i restorani sööma, kus olid väga toredad töötajad ja imehea söök.


Playa de las Americas

Siam Mall
Plakat ühes Inglise söögikohas

Aberdeen'i restoran Golf del sur'is


Neljapäeval oli sõbrapäev aga see ei alanud nii nagu ma oleks oodanud. Sain kodust ebameeldivaid uudiseid, mistõttu pidin hakkama tööpäevade vahel otsima lennupileteid Eesti ja tagasi. Seejuures pidin saatma ka vajalikud kirjad ja rääkima ülemustega, et lennupäevi vabaks saada.
Tööpäev ise möödus tavapäraselt toitudele siltide panemise, ja laudade koristamisega. Valentini päeva puhul vahetasime me restoranis kõik laudlinad punaste ja hõbedaste vastu välja, panime lauale pikad küünlad ja puistasime sädelust.

Nädala lõpuni oli mul tavalised tööpäevad hommikust õhtuni, kus ma panin silte, koristasin laudu, poleerisin, puhastasin masinaid ja korrastasin terrassi.
Nende kahe nädalaga olin ma kolme Šotimaalt pärit külalisega väga lähedaseks saanud, seega nad alati küsisid kuidas mul läheb ja õppisid eesti keelseid sõnu. Nädala lõpus kutsusid nad aga mind endaga esmaspäeval sinna samasse restorani õhtust sööma, sest see oli nende viimane päev seal.

San Blas

Bowling

Getrin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar