laupäev, 16. märts 2019

Esimene nädal - Getrin

Esimene nädal Tenerifel

Mina olen Getrin Laanesoo, turismikorralduse esimese aasta õpilane. Projekti kaudu võeti mind vastu Muthu Golf Plaza hotelli restorani ja meelelahutusse.

Esimene nädal Tenerifel oli väga põnev aga samas ka väga võõras.
Me jõudsime oma hotelli hilja õhtul ja meid saadeti esimeseks ööks asendustuppa, sest meie õige tuba ei olnud meie tulekuks veel valmis.

Saabumine öösel

Esmaspäeva hommikul ärkasime me varakult, et minna politseijaoskonda, kus meil oli vaja mõned paberid korda ajada. Veider oli näha kuidas inimesed hakkasid juba tunde enne jaoskonna avanemist järjekorda kogunema, et esimeste seas sisse saada. Me ootasime jaoskonna ees üle tunni ja peale seal lõpetamist käisime veel teises ametikohas. Esimene päev oli kõigi jaoks vaba, et tutvuda oma uute töökohtadega ja saada aimu, et kuidas edasine töökorraldus välja hakkab nägema. Kuna mina ja kaks teist eestlast töötame kõik samas hotellis siis tagasi jõudes tehti meile hotelli peal tuur, et näidata, kus me oma tööpäevi veetma hakkame. Samal päeval saime ka endale tööriided, nii õhtusteks kui ka hommikusteks vahetusteks. Peale tuuri pidime me oma asjad kokku pakkima ja kolisime ümber töötajate korterisse, kus me hakkasime elamist jagama hollandlastega, kes ka Golf Plaza hotellis töötasid.

Muthu Golf Plaza


Vaade meie rõdult

Teisipäev ja kolmapäev olid mul vabad seega kasutasin seda aega, et käia koos teiste eestlastega ümbruskonnaga tutvumas.

Külastasime Wok restorani Las Chafirases

Golf del sur


Nädala lõpuni olime me Agnesega korda mööda vahetustega tööl ja õppisime sealsete töötajate kõrvalt, mida me tegema peame hakkama. Kuigi restorani ülemus oskas väga hästi inglise keelt siis teised restorani töötajad mitte, seetõttu esimestel päevadel oli palju töötajate järel käimist ja tuli proovida kuidagi hispaania keelest ja käte liigutustest aru saada.
Kuna mind ja Agnest võeti vastu ka meelelahutusse, mida ma tahtsin ka kindlasti proovida, siis läksin selle kohta küsima Leylalt, kes tegeleb hotelli töötajatega. Ta ütles, et on suur võimalus, et me tegelikult ei saa sinna üldse minna aga, et ta annab endast parima. Järgmisel päeval kutsuti meid restorani juhataja kabinetti. Ülemus oli mu peale pahane ja heitis ette, et ma olin soovinud meelelahutust proovida. Küsis minult, et kas midagi juhtus või kas mulle ei meeldi seal, mis oli minu jaoks ülekohtune, sest ma tahtsin lihtsalt teada, millal ma saan meelelahutust proovida. Meid oldi sinna vastu võetud ja paluti ka sobilik rõivastus kaasa võtta.

Getrin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar