teisipäev, 19. märts 2019

Neljas nädal - Getrin

Neljas nädal Tenerifel

Tagasi tulek Tenerifele ja viimane nädal restoranis enne meelelahutusse üle minemist.

Esmaspäeval jõudsin hilja õhtul taksoga tagasi hotelli, pakkisin üksikud asjad lahti ja läksin magama.
Teisipäev oli mul vaba seega sain välja puhata ja käisin San Blasis suveniire ostmas ja ringi vaatamas, sest ilm oli ilus. Tagasi jõudes läksin Pool Bar'i töökaaslast tervitama. Õhtul toimus Piano Bar'is "Snake Show", kus külalised said suure mao, Fluffy, kätte võtta ja temaga koos pilti teha.

Albatros 
Fluffy
Mina Fluffyga

Kolmapäeval töötasin suuremas osas Pool Bar'is, kus Maria õpetas mulle täpsemalt kuidas kassat kasutada ja mida mul rohkem teada oleks vaja ja mina näitasin talle kuidas paremini nuge ja kahvleid salvrätiku sisse voltida, et see alati lahti ei tuleks. Mariaga on alati tore koos töötada, sest ta seletab ülesandeid ja ei pane sind tegema töid, mida sa oled juba mitu korda teinud vaid annab sulle võimaluse uusi asju proovida. Sel päeval õpetas ta mulle ühe variandi kuidas teha "Sex on the beach" kokteili, sest see on üks lihtsamaid ja seda tellitakse palju. Selleks sa paned klaasi jääd, lisad viina, siirupit (punast) ja valad peale apelsini mahla.
Õhtul ei olnud restorani ülemusel mulle ülesandeid anda niiet ta pani mind oma kontorit mopiga pesema. Kui see sai tehtud oli piisavalt nõusid kogunenud, et mind poleerima saata.
Peale tõõpäeva käisime koos toakaaslastega all Piano Bar'is karaoke õhtul.

Kastme valik ja siltide panemine

Neljapäeval töötasin koos Agnesega restoranis kuni toimus tuleohutusõpe ja kõik töötajad saadeti hotelli ette kogunema. Peale seda läksin ma tööle Pool Bar'i ja panin enne vahetuse lõppu restorani uued toidusildid paika.


Nädala lõpuni olid mul tavalised restorani tööpäevad, kus täitsin samu ülesandeid, mis ülejäänud nädalatel. Reedel käisin Piano Bar'is koos Juan'i ja Enrique'ga koristamas ja mopiga põrandaid pesemas.
Laupäeval töötasin korda mööda restoranis ja Pool Bar'is. Maria näitas kuidas sealset kohvi masinat kasutada, sest see erines natuke neist, mida olen Eestis restoranides kasutanud. Maria kiitis mind ja ütles, et ma sobin Pool Bar'i väga hästi, sest ma õpin ja reageerin kiirelt, mis on seal oluline, sest paljud külastajad saavad sealt tasuta jooke ja käivad seal seetõttu tihedalt.
Õhtul oli Piano Bar'is "Parrot Show". Need papagoid olid nii ilusad ja oskasid väga huvitavaid trikke. Lastele väga meeldis ja kõik kogunesid esiritta, et neid lähedalt vaadata.

"Parrot Show"

"Beebi papagoi"

Pühapäev möödus kiirelt ja sündmusetult. Peale tööd sain kokku Hele-Liisi ja Agnesega ja seejärel läksime koos teiste tüdrukutega restorani Esme sünnipäeva tähistama.

Paella mereandidega - imehea roog

Päikeseloojang Tenerifel

Getrin

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar