esmaspäev, 18. veebruar 2019

Esme&Merlin1

Tere Tenerife blogi!
Meie nimed on Esme ja Merlin ja me õpime 2. kursusel turismikorraldaja ametit. Meile mõlemale meeldib väga reisida ning erinevaid kultuure tundma õppida. Me mõlemad oleme käinud 16 erinevas riigis, kuid sihtkohad on meil olnud väga erinevad, sest Merlin on reisinud rohkem Euroopast kaugemale ning Esme on reisinud ainult Euroopas. Esme oli Hispaaniat varem külastanud ning talle väga meeldis Hispaania kultuur, ajalugu ja keskkond. Merlin polnud varem Hispaaniat külastanud, kuid see oli ta suur unistus olnud juba pikka aega.
Loomulikult olime me rõõmsad, et saime külmast Eesti talvest eemale, et nautida Tenerife soojasid ilmasid. Meile pakuti võimalust sooritada oma praktikat Tenerifel. Me olime väga õnnelikud, kui selline võimalus meile pakuti.
Meiega koos tulid Tenerifele 6 õpilast erinevatelt erialadelt. Kohtusime kõik lennujaamas ning tutvusime üksteisega. Me oleme väga õnnelikud, et meil on nii tore eestlaste seltskond siin.

Saabusime Tenerifele 3. veebruaril ja esimene päev oli meil vaba. Meil oli võimalus avastada enda linna Golf Der Sur'i.

Teisel päeval tutvusime oma praktikakohaga ning oma imelise juhendaja Fatimaga. Fatima rääkis meile töögraafikust ning tööülesannetest. Meie tööülesanded sellel nädalal olid Galleta linnaga tutvumine, sest Fatima soovib, et me suudaks turistidele selgitada, kus miski asub ning mis bussiga kuhugi sõita saab. Meie töökoht asub Golf Der Surist 30- minutilise bussisõidu kaugusel. Seetõttu pidime tegema ka kohalikud bussikaardid, et meil oleks lihtsam ning odavam bussiga sõita.

Meie esimene tööpäev läks väga hästi, sest me õppisime tundma Galleta linna. Meie ülesanne oli kirja panna linnas asuvad kohvikud, poed ning restoranid, hiljem kanda need Exceli tabelisse. Tutvudes linnaga, saime praktiseerida oma keeleoskusi.

Sama päeva õhtul tuli meie juurde mentor Hispaaniast, kes teatas meile, et linnavalitsus ei ole nõus, kui me koos töötame. Soovisime väga, et me saaksime mõlemad töötada turismiinfopunktis kuid üks meist pidi minema tööle golfi klubisse. Kahjuks ei osutunud töökoht golfi klubis meie praktikale sobivaks ning Esmele lubati leida uus praktika koht. Nädala alguses saime teada, et Esme võib siiski jätkata tööd turismiinfopunktis. Olime väga õnnelikud selle uudise üle.

Nädalavahetus möödus meil üsnagi aktiivselt. Külastasime Costa Adejet ning Playa De Las Americast. Avastasime erinevaid randu ning saime ka kuuma suve nautida.