teisipäev, 19. veebruar 2019

Esme&Merlin2

Tere Tenerife blogi!
Meie teine nädal algas töiselt, sest Fatimale saabusid Arona turismibüroost kastide kaupa flaiereid. Flaierid tuli paigutada laoruumis korrapäraselt riiulile ning postrid oli vaja kokku rullida ja paigutada need kastidesse, et inimesed saaksid neid võtta.

Samuti tutvusime teisel nädalal enda linnaga ja kirjutasime üles söögikohti, et lisada need hiljem Exceli tabelisse. Neljapäeval läksime kontorist ära, et sõita Los Gigantesesse, kuna see on looduslikult väga kaunis koht ning turistid külastavad seda palju ja Fatima soovis, et me sellega tutvuksime. Kõigepealt sõitsime Las Galletasest bussiga Los Cristianosse ja sealt edasi Los Gigantesesse. Bussisõit kestis kokku umbes 2h. Seal tutvusime linnaga, turismiatraktsioonidega, vaatamisväärsuste ning randadega.

Golf Der Suri poole hakkasime tagasi sõitma 18.00 ajal, kuid kahjuks tekkis meil segadus busside väljumistega ning ekslesime tükk aega Los Cristianoses.  Koju jõudsime 21.30.  Järgmine päev tööl oli üsnagi raske, kuna me kõnnime iga päev väga palju ringi ja eelmisel ööl jõudsime väga hilja koju. Nädala viimase päeva veetsime kontoris, kus abistasime Fatimat erinevate töödega ning üritasime suhelda turistidega, kes abi palusid. Kõige rohkem külastavad turismiinfopunkti Inglismaalt turistid seega on meil üsna lihtne nendega suhelda.

Nädalavahetust soovisime seekord veeta rahulikult. Laupäeval magasime ennast ilusti välja ning siis läksime teiste eestlastega Eesti Laulu vaatama. Pühapäeval otsustasime olla aktiivsemad ning soovisime sõita Montana Amarillasse, aga saatus otsustas teisiti. Buss sõitis hoopiski valele poole ning viis meid El Medanosse. Õnneks mõtlesime kiiresti uue plaani välja ja leidsime sealt ilusa ranna ning ühe suurema mäe, kuhu tippu matkata. Red Mountain'i kõrgus on 223m ja vaade ülevalt oli imeline.