esmaspäev, 11. veebruar 2019

Minu esimene nädal Tenerifel

Minu esimene nädal Tenerifel 


Tere

Minu nimi on Raigo Baumann ja mind valiti välja erasmus+ tenerife praktikale.
Kuna see on mu esimene lennukiga lendamine tundus see algul jube, kuid lennu käigus selgus, et lennukiga lendamine saab olema mu lemmik. Oslosse jõudes pidime järgmist lendu ootama 6,5h. Oslos võtsime endale hambaalla kiirelt midagi head peale lendu.



Kohale jõudes viidi meid ilusti oma hotellidesse kus me saime oma asjad lahti pakkida ja hommikuks välja magada. Hommikul pidi vara äraka, et minna käia ajada paberi asju praktikale minekuks. Hiljem tutvustati meile praktika kohta kus me tööle hakkame.

Alustasin oma praktikat Wheeler Dealer automüügi ja remondi kohas. Teisel päeval alustasin oma 1. praktikapäevaga. Esimeseks tööks oli pooltelje kummi katete vahetamine, peale seda hakkasime koos töökaaslasega kelle nimi on Aliandro vahetama autol amorte.




































2. Päev

Päev algas väga hea tundega, sõitsin bussiga tööle hommikul. Tööle jõudes hakkas päike võimust võtma. 2. päeval sain hulgaliselt vahetada piduri klotse ja kettaid, päeva lõpuks sain öhe väga õlise õlivahetuse.



3. Päev

Kolmas päev algas generaatori remondiga, millel vahetasin harjad. Päev sujus õlivahetuste ja auto tehnilise oleku kontrolliga.



4. Päev

Reede, hommikul ärgates suundusin tööle nägu rõõmus, aitasin automüüjal lippe ja asju välja panna niikaua kui mu töökaaslased jõuavad. Sellel päeval sain vahetada autol süüteküünlaid, Moori õli koos kõikide filtritega. Ja tegelesime uhkete autode remondiga.





Nädalavahetus

Laupäeval puhkasime töönädalast, õhtul käisin vaatamas ilusaid tänavaid mis ümbritsesid meie hotelli.
Pühapäeva seiklesime rannas vaatasime saarel natuke ringi.






















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar