pühapäev, 7. aprill 2019

Viies Nädal


Viimane nädal Tenerifel

Selle nädala lõpus töötasin ma koos Hollandist toakaaslasega meelelahutuses ja tutvusin uute ja huvitavate mängudega.

Esmaspäeva, teisipäev olid mul tavalised tööpäevad hommikust õhtuni, kus ma panin silte, koristasin laudu, poleerisin, puhastasin masinaid ja korrastasin terrassi. Teisipäeva õhtul sain vabaks halva enese tunde tõttu ning Getrin läks tööle minu asemele. Sain lähedal asuvast kliinikust abi oma külmetushaigusele.


Kolmapäeval oli mul juba palju parem ning töötasin tavalise tööpäeva.

Neljapäeval oli meil väljasõit Tenerife saarele,  kus saime näha Põhja-Tenerifet, See väljasõit oli täielikult minemist väärt, seal saime palju näha ja giidi käest kuulda. Vaated olid imelised ja teed, mida mööda liikusime olid ka väga põnevad, arvestades kui kiirelt meie buss liikus ja kui kitsad need olid. Mascas saime ka tunda vihma esimest korda meie Tenerife reisi ajal, saime kogemuste sekke panna.

Lõuna ajal käisime ühes restoranis söömas, kus toimus ka degusteerimine. Teised võtsid prooviks Canarian suppi, mille üle tegid nad nalja, sest meenutas maitselt ja lõhnalt väga kodust hernesuppi, mina võtsin kodu igatsuse tõttu tavalise kana supi. Kui söödud, läksime kõrvalruumi, kus saime proovida banaani veini.







 

Reedel oli minu esimene päev Entertainmentis. Kahjuks sain ainult olla 2 päeva seal, kuna oli suur nõudlus restoranis ja boss ei olnud nõus mind ära andma. Oli ilus ilm ja esimene mäng oli Petanca, mida tulid väga paljud inimesed mängima. Seejärel mängisime Sjoelbak'i, kus oli ka palju rahvast. Pingpongi ja piljardit mängisid seejärel samad hotelli külastajad, kes olid pärit Šotimaalt. Reedene päev läks kindlasti korda, sest paljud inimesed võtsid mängudest osa ja hommikune vahetus sai otsast otsani tööga täidetud.

Laupäeva õhtul oli tööl neli inimest seega ei olnud kellelgi eriti midagi teha, sest kaks inimest tegid juba vajaliku töö ära. Alguses tegime Mini-discot lastega ja peale seda algas "Jukebox", mis põhimõtteliselt tähendas oma sooviloo teada andmist meile ning me siis lasime seda arvutist.

Pühapäeva hommikul pakkisime veel viimaseid asju enne kui buss meile Albatrosi ette järele pidi tulema. Bussis rääkisime kui vähe või kui palju keegi koju tagasi tahab.

Stockholmi jõudes ja meie teist lendu oodates nägime üle pika aja uuesti lumesadu.


Eestisse jõudsime umbes 23:00 ajal. Ma sain öömaja Tallinnas, ning mind ootas hommikul buss Narva.
 
Jään Tenerifet, seda kliimat ning kultuuri kohutavalt taga igatsema ja ma olen rõõmus, et ma sattusin sinna nii toredate inimestega.
 
Agnes

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar