pühapäev, 7. aprill 2019

Teine Nädal


Teine nädal oli väga kiire ja juhtus palju.

Esmaspäeval oli mul tavaline tööpäev restoranis, kus koristasin laudu, poleerisin nõusid ja tõin nõusid juurde. Õhtul sain aga proovida ka baaris töötamist, sest sealsel töötajal oli rahvarohkuse tõttu abi vaja. Tegelesin Maria abistamisega, kokteilide valmistamisega ning muuga.
Päris kodune ilm, kui võtta palmi pud pildilt ära
Kolmapäeva hommikul kutsus meie ülemus meid graafikust rääkima, et me saaksime endale ise vabad päevad valida ja me otsustasime järgmise nädalavahetuse kasuks, et saaksime koos teiste eestlastega Põhja Tenerifet minna avastama. Õhtul läksime lähedal asuvasse Aberdeen'i restorani sööma, kus olid väga toredad töötajad ja imemaitsev söök. Õhtuti istusin teiste eestlaste rõdu peal, rääkisime tööl toimuvast ja veetsime üksteise seltsis aega.


 
 
Neljapäeval oli sõbrapäev aga see ei alanud nii nagu ma oleks oodanud. Tööpäev ise möödus tavapäraselt toitudele sildistamiste ja laudade koristamisega. Valentini päeva puhul vahetasime me restoranis kõik laudlinad punaste ja hõbedaste vastu välja, panime lauale pikad küünlad ja puistasime sädelust.
 
Reede ja laupäev olid mul vabad päevad seega kasutasin seda aega, et käia Playa de las Americas ning ka mujal tutvusin kohalikke kohtadega.
 
Nädala viimasel päeval oli mul tavaline tööpäev hommikust õhtuni, kus ma sildistasin toite, koristasin laudu, poleerisin, puhastasin masinaid ja korrastasin terrassi.
 
Agnes

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar