pühapäev, 7. aprill 2019

Kolmas Nädal

Kolmas nädal Tenerifel

Esmaspäeval sain lisaks restoranis töötamisele olla ka õues Pool Bar'is, kus põhiliselt tuli külastajatele teha jooke, tegeleda kassaga, vajadusel voltida kahvleid ja nuge salvrätikutesse ja lõuna ajal kontrollida, et kõiki toite oleks piisavalt alles.

Vahetasin Getriniga töötunnid ära, et ta saaks õhtul oma uute sõpradega, šotlastega õhtusöögile minna, sest algselt pidin tema ise olema õhtuses vahetuses.

Õhtul kolis meie korterisse uus tüdruk Soomest, kes hakkas hotellis tööle administraatorina.

Teisipäev oli rohkem kui tavaline päev. Hotell on inimesi pungil täis. Stressi tõttu ma isegi poolenisti pillasin maha kandiku pokaalidega, lõhkudes ära 6 klaasi. Olin super mures, et mis nüüd saab. Aga inimesed olid hästi mõistvad ning aitasid ära koristada ja nalja teha, said mind naerma ajada.

Kolmapäev oli mul vaba päev, mille kulutasin sooja kliima nautimisele ning mitte millegi tegemisele.

Neljapäev ja reede olid sarnased tööpäevad, kus hommikul töötasin restoranis. Koristasin laudu, poleerisin ja viisin nõud nõudepesijale, sildistasin toite, korrastasin terrassi, pesin tuhatoose ja soola-pipra topse. Õhtul läksin uuesti tööle, kus ma oma vahetuse lõpuni olin kellelgi abis.

Pool Bar'is töötamine oli väga lõbus ja palju vabam kui restoranis, sest baaris oli rohkem võimalust inimestega suhelda, isegi kiirel ajal. Aegamisi hakkas mulle ka keerulisemate jookide tegemine ja kassa kasutamine selgeks saama, mis tegi teiste töötajate aitamise palju lihtsamaks.

Laupäeval oli väga kogemuste rohke päev. Moodustasime teise eestlasega kamba ning läksime ümbrust uurima ja mööda saart seiklema. Rendiautoga lahkusime meie hotellide parklast hommikul ning tagasi tulime alles õhtul. Saime tutvuda Tenerife mägede, looduse ning nende hullumeelsete sõiduteedega. Merd vaadata on tõeliselt imeilus nagu ajakirja kaanefotolt.