pühapäev, 7. aprill 2019

Neljas Nädal

Neljas nädal Tenerifel

Esmaspäeval, teisipäeval ning kolmapäeval olid mul sarnased tööpäevad, kus hommikul töötasin restoranis. Koristasin laudu, poleerisin ja viisin nõusid pessu, panin toitudele silte, korrastasin terrassi ja pesin tuhatoose ja soola-pipra topse. Töötasin kõik oma tunnid hommikust lõunani ära ning siis olin õhtu vaba. 
Ma pole veel kindel missugune tööpäev mulle rohkem meeldib. Kas siis, kui töötasin varahommikul, puhkasin lõuna ajal ning siis hiljem õhtul. Lõuna ajal oli kõige soojem päike, ning polnud nii väsitav kui töötada 8 tundi järjest, kuid saad ülejäänud päeva vabaks, suurema osa pärastlõunast ning kogu õhtu.

Teisipäeva õhtul toimus Piano Bar'is "Snake Show", kus külalised said suure Fluffy-nimelise mao kätte võtta ja temaga koos pilti teha. Ta oli nagu ta nimi vihjab väga pehme ja leebe.
Kolmapäeval töötasin suuremas osas Pool Bar'is, kus Maria õpetas mulle, mida mul rohkem teada oleks vaja. Mariaga on alati tore koos töötada, sest ta on selline rõõmsameelne ja teeb külalistega nalja. Ta seletab ülesandeid neid tehes ette ja ei pane sind tegema töid, mida ma ei tea kuidas teha. Peale tööpäeva käisime koos toakaaslastega all Piano Bar'is karaokeõhtul.

Neljapäeval töötasin koos Getriniga restoranis kuni toimus tuleohutusõpe ja kõik töötajad saadeti hotelli ette kogunema.
Reede oli mul tavaline restorani tööpäevad, kus täitsin samu ülesandeid, mis ülejäänud nädalatel.
Laupäeval õhtul oli Piano Bar'is "Parrot Show". Need papagoid olid nii ilusad ja oskasid väga erinevaid trikke, väga hästi treenitud olid.

Pühapäev möödus kiirelt, külastasin Siam Parki Hele-Liisiga. Siam Prk on veepark Costa Adejes, ranniku äärelinnas Tenerifes. Siam Parkil on siiami teemalene veekeskus. Seejärel läksime koos Getriniga ja teiste tüdrukutega restorani Esme sünnipäeva tähistama.





 
 
Agnes

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar